MuKa DePAn IsLaMic PhOTos MotoSpOrt MeDIa LeLAGu ILmiAh Pc WoRld TutoRiaL ChaT RooM AboUt Me


Music Juke


~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak
manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih
ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang
pengharapan..."

~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang pengharapan..."

Looking For penulis tamu


Camnei la.. aku ade buat satu blog tu.. tapi bukan sekadar blog.. siap ade file sharing nyer account dan forum.. purpose aritu nak cerita pasal automotive dan motoring nyer review.

mass tu plan dengan member, dan aku buat sungguhx2 sebab minat dan masa tu member ada connection internet.. sampai la .. suddenly.. tak bergerakx2 blog tu lepas aku siapkan.... nak cari bahan pun aku takde ekses.. so camner..
member lak..... senang cakap.. " yg betul-betul minat dan paham jer yang suka blog nei.. kalu tak minat memang takde la" so aku terkapai-kapai.

aku punya rancangan masa panjang untuk blog tu...sbb salah satu purpose kat sharing hosting kita leh simpan file.. contohnya servic manual dan sebagainya.. atleast senang kan nak cari.. dan forum lak tempat kita sama-sama bincang.

mcm nei la.. aku jarang jumpa blog yang ada funtion cam tu.. dan aku keje keras perah otak dan tenaga untuk buat dulu dan aku takmo benda tu tak jalan .. rugi dan aku pun tak suka..

so untuk sesapa yang minat dengan duni pemotoran dan rasa nak jadi salah seorang dari team nei.. boleh la email aku atau pun msg aku.. kita cite camner kita harus buat... janji korang minat dan sanggup kita run la benda tu... tak susah cari bahan .. just copy paste dan kalau boleh aku cuba kekalkan format dalam bahasa melayu.. korang alihbahasa la dulu mane yang perlu.

so senang cakap.. dari hilang baik kita teruskan.. atleast korang salah seorang dari team nei..

tapi bukan senag camtu jer.. atleast kat blog korang ade cikit tunjuk korang minat aku akan tapisx2.. mana yg aku rasa layak akan jadi team.. yang minat tu kira leh jadi penyumbang....

dan lagi pulak... aku kalu leh nak cari team yg ade minat pada satux2 topik.. contoh.. ade yg minat motor sport, ade yg minat auto sport.. tau pasal 4X4 dan sebagainya.. so takle berebut tulis cite yg sama.. memasing leh ambik part penulisan memasing.. kan lebih bagus...

oh yer.. letih taip.. apax2 msg aje aku. atu email jer kat

azuan78@gmail.com

nei link ke blog tu.. actuly lom siap abis.. tinggal sikit.. leh buat kemudian.. masalhnya banyak motospor dah jalan.. kira dah tertinggal nei.. dan banyak review moto dan kereta tak dapat buat... minat jd team.. contact aku.

nak tgk blog tu.. klik kat sebelah.. cari icon merah .. malaysiamotoring..

TQ

0 comments:

 
SpArK78 BloG WoRkshoP  |  Special Thanks to  |  PolItIC TaLk |  TeSt PaGE WoRkShoP |  SpArK78 Media Interactive