MuKa DePAn IsLaMic PhOTos MotoSpOrt MeDIa LeLAGu ILmiAh Pc WoRld TutoRiaL ChaT RooM AboUt Me


Music Juke


~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak
manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih
ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang
pengharapan..."

~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang pengharapan..."

Tungguuu..............

bosan -bosan nyer pasal.. nak lak tgh ade ekses tenet nei aku dengan bangganyer cuba nak reformat balik layout page aku.. bukan pe.. kira macam penaik version lain la kan... antara masalah paling aku tak berkenan dengan format lama nei ialah
1- tak berapa kemas
2- cam tak bermaya jer
3- bila post.. panjang yang amat posting tu.
4- entah.. cam tak best jer.. sbb banyak tutorial baru aku dapat belajo
5- ada sesetengah page yg kurang fungsi dan membazir.. ingat nak lupuskan atau hide.

tapi bukan leh siap dalam masa sehari kan... takpe.. slowx2 la.... sambil bukak blog kawanx2 baca-baca gak tutuorial diorang.. best...

takpe lah.. nanti bila dah siap aku naik kan le layouty baru tu.. lagi pun banyak kena buat nei.. kira rombakan besar besaran la kan....

maybe gak aku akan bubuh link-link berani mati kat blog nei.... link politik ker.... baru le ganas cikit.. ahahhaha....

ok sekian dulu.. nak sambung nei.. banyak oo kena wat ....

tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

0 comments:

 
SpArK78 BloG WoRkshoP  |  Special Thanks to  |  PolItIC TaLk |  TeSt PaGE WoRkShoP |  SpArK78 Media Interactive