MuKa DePAn IsLaMic PhOTos MotoSpOrt MeDIa LeLAGu ILmiAh Pc WoRld TutoRiaL ChaT RooM AboUt Me


Music Juke


~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak
manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih
ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang
pengharapan..."

~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang pengharapan..."

Zaman berubah

Skrg dh pukul 3 am lbh.. Aku menaip apa yg korang baca ni sambil baring dan berselimut. Haha.. Sumpah. Aku tak bohong.
Aku taip blog ni dr hp aku. Dan ni lah pertama kalinya aku cuba. Kalau korang leh baca.. Percubaan ni berjaya la erk..

Kalu ikut aku leh taip 5524 huruf kat sini. Aku pun tak tau panjang mana tu. Dan lg. Sbb menaip tak pakai keyboard. Mesti post ni agak kelam kabut kan.. So biasax2 kan la ye.. Sbb lepas ni aku leh wat slalu..
Ok la. Aku stop dulu utk arini.. aku pun nak tgk.. Berjaya tak percubaan ni.. Sbb aku tak pakai hp canggih pun. Bukan iphone.. Bukan BB .. takgak communicator. tp leh la tgk web kat hp ni.. Kan ZAMAN dah Berubah.. So gunakan sebaik mungkin. Tp pada tmp yg betul ye

0 comments:

 
SpArK78 BloG WoRkshoP  |  Special Thanks to  |  PolItIC TaLk |  TeSt PaGE WoRkShoP |  SpArK78 Media Interactive