MuKa DePAn IsLaMic PhOTos MotoSpOrt MeDIa LeLAGu ILmiAh Pc WoRld TutoRiaL ChaT RooM AboUt Me


Music Juke


~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak
manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih
ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang
pengharapan..."

~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang pengharapan..."

Huh... kucing aku punya hal lagi

aku tak tau nak mula pe...nei lagi pasal kucing aku...
dah puas agaknye buat perangai... sekarang pandai nak gaduhx2 lak...
aku bukan pee... ye la.. dimanjekan sejak kecik la katakan....

saki ati aku bila tengok bawah tengkok dia belubang aritu... gaduh punya hal...
semalam balik.. dah bengkak lak telinga sebelah.. siap nanah lagi...
lagi la sakit ati aku....

aku picitx2 telinga dia semalam....bagi kuar sume nanah tu...
menjeritx2 dia sakit.. tapi kalu aku tak wat cam tu .. lagi la nanti dia sakit... silapx2 makin teruk telingga dia.....

ade gak nanti ilang telinga sebelah ....

tu la.. kucing aku sekarang banyak sgt tgk animal planet.. nampak gayanye.. kena simpan astro punye remote mcm nei.......

0 comments:

 
SpArK78 BloG WoRkshoP  |  Special Thanks to  |  PolItIC TaLk |  TeSt PaGE WoRkShoP |  SpArK78 Media Interactive