MuKa DePAn IsLaMic PhOTos MotoSpOrt MeDIa LeLAGu ILmiAh Pc WoRld TutoRiaL ChaT RooM AboUt Me


Music Juke


~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak
manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih
ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang
pengharapan..."

~SeLAMAt DatANg Ke BLoG SaYA~

Selamat Datang Ke Blog saya, beberapa perubahan sedang dilakukan...kesulitan amat dikesali
"Dalam lemas hiruk kota, dalam seksa gelagak manusia. kadang-kadang kita tak punya teman bicara, sedangkan hati masih ingin berkata-kata. tentang kesakitan, tentang kegembiraan dan tentang pengharapan..."

Layout tak best

Kekadang kan bila belekx2 memember punye blog, aku rasa mc blog aku nei tak menarik, tertrik tak debom langsung la...
rasa cam kalut jer aku punye blog nei , bersepahx2 dah tak tersusun langsung... buat masa nei takde connection ke internet. so takle le wat experiment.
wat masa nei tengah sibuk study html scrip dan cari idea untuk wat layout lain dari lain...

tapi banyak kena buat dan buat masa nei masih study lagi, yerla aku bukan ade background pun pasal segala mende name css, html apa sume nei... berbekalkan minat dan kebosanan aku nanti.. aku cuba la bat..
kalu tetiba kalu korang masuk blog aku tetiba lak ade "This site in maintenance" maksudnyer aku tgh rombak balik le tu kan..

yerla kan... sebab nak tukar layout nei bukan leh terus tukar kan... kena backup post lama aku dulu la.. ade sesape punye tool tak nak mudahkan keje aku..

wat masa nei aku sibuk blajo mcmner nak wat grafic glass dengan pakai photoshop.baru le nampak shining cikit.heheheh...

ok la.. apa aku bebelkan nei entah,,,, sambil sibuk menaip kat bawah lampu kedai mamak nei. kawan aku lak cerita pasal singapore.. mane satu la aku nak layan nei.. adeh.....

ok la.. sayurnara.... nantix2 la sambung lagi.... cauuuuuuuu

0 comments:

 
SpArK78 BloG WoRkshoP  |  Special Thanks to  |  PolItIC TaLk |  TeSt PaGE WoRkShoP |  SpArK78 Media Interactive